Флаг України

Ранковий підйом, відвідування навчального закладу – це щоденний стрес для організму дитини. І якщо вона не встигла поснідати, або обмежилась лише чаєм, дуже швидко дасться взнаки дефіцит енергії, що виявлятиметься важкістю у зосоредженні уваги, дратівливістю, сонливістю, відчуттям голоду.

Режим дня першокласника

1. Першокласник повинен спати не менше 10 годин, плюс - денний сон, до якого звик організм. Тому намагайтеся, щоб він лягав не пізніше 9 вечора і вставав о 7 ранку.

2. Відразу після уроків погуляйте з дитиною хоча б хвилин 40. Тільки потім ідіть на обід - нехай нагуляє апетит. До того ж, учні молодших класів повинні гуляти в день по 3 години.

Поради для батьків першокласників

Порада перша: найголовніше, що ви можете подарувати своїй дитині, - це ваша увага.
Вислуховуйте її розповіді про школу, ставте уточнюючі питання. І пам’ятайте: те, що здається вам не дуже важливим, для вашого сина чи дочки може виявитися подією, що хвилює весь день!
Якщо дитина побачить ваш інтерес до її справ і турбот, вона обов’язково відчує вашу підтримку. Слухаючи її уважно, ви зможете зрозуміти, у чому малюкові потрібна ваша допомога, про що слід поговорити з учителем, що реально відбувається з дитиною після того, як ви прощаєтеся з нею біля дверей школи.

ПОРАДИ БАТЬКАМ, ЯКІ ВИХОВУЮТЬ ОБДАРОВАНУ ДИТИНУ

Найперше - потрібно любити свою дитину. Приймати дитину такою, якою вона є, беручи участь у її розвитку, підтримуючи, а не нав'язуючи свої інтереси, давати дитині можливість вибору. Для розвитку творчого потенціалу, як показали дослідження, необхідна не лише адекватна оцінка сил дитини, але трішки завищена: зазнайкою вона не виросте, зате в неї буде запас сил та впевненість при невдачах, до яких треба готувати змалку.

ПОРАДИ БАТЬКАМ ЩОДО ЗНЯТТЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО НАПРУЖЕННЯ У ДІТЕЙ

У “шкільному” житті першокласники стикаються з труднощами, невдачами, незаслуженими звинуваченнями, образами, допускають помилки, потрапляють у конфлікти, відчуваючи невпевненість.
Найбільш доцільними для зняття психологічного напруження учнів молодшого шкільного віку є дихальна гімнастика, фізичні навантаження, домашній затишок, спілкування з чотирилапим другом, живопис, художнє слово, театр, позитивні емоції, музика та спілкування з природою.