1. |
Кошторис |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. |
Статут закладу освіти |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. |
Ліцензії на провадження освітньої діяльності |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. |
Сертифікати про акредитацію освітніх програм |
Гімназія працює за програмами, затвердженими Міністерством освіти і науки України https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. |
Річний звіт про діяльність закладу освіти |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. |
Правила прийому до закладу освіти |
Умови прийому Прийом учнів до Херсонської багатопрофільної гімназії № 20 імені Бориса Лавреньова Херсонської міської ради здійснюється відповідно до Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 16.04.2018 р. № 367. http://gimnaziya20.ks.ua/doc/pravila.pdf |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. |
Структура та органи управління закладу освіти |
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. |
Кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами |
Станом на 1 вересня 2020 року в гімназії здійснюють педагогічну діяльність 65 учителів, соціальний педагог, практичний психолог, 3 педагоги-організатори. Кількість педагогічних працівників становить 100% від потреби.
Кадрове забезпечення
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. |
Наявність вакантних посад |
Вакантних посад немає |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10. |
Порядок і умови проведення конкурсу на заміщення вакантних посад |
Використовується у разі потреби |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11. |
Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12. |
Перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13. |
Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14. |
Ліцензований обсяг осіб, які можуть навчатися у закладі |
Проектна потужність гімназії – 1000 учнів. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15. |
Фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти |
Станом на 01.09.2020 р. в гімназії навчається 1211 учнів у 40 класах. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16. |
Мова (мови) освітнього процесу |
Українська |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17. |
Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти (згідно з ліцензійними умовами) |
http://gimnaziya20.ks.ua/zahalna-informatsiia-pro-zaklad/materialno-tekhnychna-baza.html |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18. |
Результати моніторингу якості освіти |
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19. |
Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами |
У гімназії створені необхідні умови для навчання учнів з особливими освітніми потребами |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20. |
Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість |
З метою реалізації права учнів на отримання платних освітніх послуг, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 № 796 "Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися навчальними закладами, іншими установами та закладами системи освіти, що належать до державної і комунальної форми власності", спільного наказу № 736/902/758 від 23.07.2010 Міністерства освіти України, Міністерства фінансів України та Міністерства економіки України "Про затвердження порядку надання платних послуг державними навчальними закладами", наказу управління освіти Херсонської міської ради від 30.12.2010 року № 577 «Про дотримання вимог чинного законодавства щодо надання додаткових освітніх послуг», наказу Міністерства освіти і науки України від 24 червня 2018 року № 677 «Про затвердження Порядку створення груп подовженого дня у державних i комунальних закладах загальної середньої освіти» та заяв батьків учнів у 2020/2021 навчальному році в гімназії функціонують групи з надання додаткових освітніх платних послуг.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21. |
Порядок надання та оплати додаткових освітніх та інших послуг |
Вартість послуг щорічно розраховується централізованою бухгалтерією управління освіти Херсонської міської ради. Для підписання договору батьки учнів надають заяву з проханням про зарахування в групу додаткових освітніх платних послуг. Оплата проводиться до 10 числа щомісяця на розрахунковий рахунок банку. Банківські реквізити |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22. |
Режим роботи Херсонської багатопрофільної гімназії № 20 |
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23. |
Порядок організації пропускного режиму |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
24. |
Довідка з єдиного реєстру підприємств та організацій України |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25. |
План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти |
![]()
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26. |
Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти | Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти.pdf | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27. |
Порядок реагування на випадки булінгу (цькування) в закладах освіти та застосування заходів виховного впливу | Порядок реагування на випадки булінгу (цькування) в закладах освіти та застосування заходів виховного впливу.pdf | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28. |
Правила поведінки здобувача освіти в закладі освіти | Правила поведінки здобувача освіти в закладі освіти.pdf | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29. |
Відповідальні з питань оприлюднення публічної інформації | ![]() |
- Головна
- До знань тут зоряна дорога
- Загальна інформація про заклад
- Виконання статті 30 закону України "Про освіту"
- Новини
- Навчаємося дистанційно
- Науково-методична робота
- Виховна робота
- Самоврядування
- Переможці
- Готуємося до ЗНО та ДПА
- Особливості організаціі освітнього процесу в 2020/2021 н.р.
- Публічна інформація
- Реквізити розрахункових рахунків для надходження коштів
- Звіт про використання бюджетних коштів
- Звіт про використання коштів за надання додаткових платних послуг
- Звіт про використання благодійних батьківських внесків
- Дільничний інспектор
- Порадник для батьків
- «Гаряча» телефонна лінія
- Розрахунок до бюджетного запиту по поточним капітальним видаткам на 2020 рік
- Оголошення
- Контакти