Флаг України
/*снег*/

16 листопада у світі відзначався Міжнародний день толерантності. Щороку наш навчальний заклад приєднується до світової спільноти та проводить заходи, приурочені цьому дню. Поняття «толерантність» сформувалося нещодавно. Це протилежність ворожості, антипатії, ненависті, терпимість до людей, які чимось відрізняються від нас.

Психологом гімназії для учнів 1(5)-В та 3-Д класів було організовано психологічний тренінг «Толерантність у спілкуванні», спрямований на розвиток навичок безконфліктного спілкування. Протягом заняття учасники визначали риси толерантної людини, намагалися розгадати емоційний стан один одного.

З метою розвитку навичок довірливого, толерантного спілкування та створення доброзичливої атмосфери в 2(6)-В класі було проведено тренінг «Конфлікти та способи їх вирішення». Діти отримали поглиблені знання про конфлікт та способи взаємодії, оволоділи навичками конструктивного спілкування, училися контролювати власні емоції та дії. Час пролетів швидко, але приємні враження від заходу залишаться надовго.

Соціальним педагогом гімназії проведено тренінг ««Толерантність. Поняття, історія, сьогодення» для учнів 3(7)-А класу, основними завданнями якого були: розвиток уміння аналізувати, приймати рішення, виховувати спостережливість, уважність до інших людей, сприяння формуванню ціннісних установок на толерантне спілкування та навичок толерантної поведінки.

Для учнів 2-х класів проведено відеомарафон «Добро та взаємоповага», під час якого діти переглядали мотиваційні мультфільми, соціальні реклами й із задоволенням ділилися враженнями та думками.

16 листопада стартував літературний конкурс «Життя для добрих справ» для учнів 1 – 7(11)-х класів, у рамках якого гімназистам запропоновано скласти казку про дружбу та добро, розповідь про реальний добрий учинок або твір-роздум про вічне питання для всіх поколінь – добро і зло в житті людини.

Ми сподіваємося, що проведені заходи сприятимуть формуванню активної життєвої позиції та високоморальних якостей особистості, розуміння толерантності як невід’ємного принципу людського буття, розвитку комунікативної культури спілкування і взаєморозуміння, виховання почуття поваги один до одного.