Флаг України

Вхідний скринінг та правила поведінки персоналу та учнів

  1. Вхід до приміщень закладу дозволяється при наявності захисної маски або респіратора.
  2. Зустріч учнів зранку здійснюється медичною сестрою та заступниками директора відповідно до графіку,  затвердженого директором.
  3. Прийом здобувачів освіти здійснюється за розробленими маршрутами та входами,  які закріплені за кожним класом.
  4. Медична сестра проводить вимір температури тіла та візуальний огляд дитини на наявність симптомів інфекційного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей), запитує про самопочуття в дитини та/або в дорослого, який її супроводжує при вході до закладу.
  5. Вимір температури тіла проводиться безконтактним термометром на ділянці зап’ястка або бокових частин шиї (враховуючи інструкцію до використання термометра).
  6. Якщо в дитини визначено температуру тіла вище 37,1оС або наявні інші симптоми респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу,  почервоніння очей),   дитина до занять не допускається.
  7. Після того, як дитина з підвищеною температурою тіла або респіраторними симптомами була відсторонена від навчального процесу, до навчального закладу вона може повернутися лише після одужання та отримання довідки від сімейного лікаря про те, що вона здорова та може бути допущена до відвідування навчального закладу.
  8. Увесь персонал закладу проходить термометрію перед початком робочого дня. Дані заносяться до журналу термометрії.
  9. Медична сестра оглядає персонал закладу перед початком роботи на наявність симптомів гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей).
  10. У разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла або з вищевказаними симптомами, такий співробітник не допускається до роботи з рекомендаціями звернутись за медичною допомогою до сімейного лікаря. Про такий випадок повідомляється директору та робиться відмітка в Журналі термометрії про недопущення до роботи.
  11. При появі підвищеної̈ температури тіла (вище 37,1oС) або респіраторних симптомів удома працівник закладу повідомляє свого безпосереднього керівника та не виходить на роботу, одночасно звертаючись за медичною допомогою.

 

Організація освітнього процесу

  1. Обмеження проведення масових заходів в закритих приміщеннях (окрім необхідних для функціонування закладу — проведення педагогічних рад, нарад при директорові, загальних зборів трудового колективу, тощо).
  2. На вході до всіх приміщень закладу встановлено місця для обробки рук антисептичними засобами. Ці місця позначені яскравим вказівником.

Проведення занять упродовж дня для одного і того ж класу (групи) в одній і тій самій аудиторії, яка закріплена за цим класом. 

  1. Початок занять розпочинається відповідно до затвердженого графіку.
  2. Захисні маски не використовуються під час проведення занять у навчальних приміщеннях.
  3. Під час пересування приміщеннями закладу на перервах використання захисних масок або респіраторів є обов’язковим як для здобувачів освіті, так і для персоналу закладу.
  4. Пересування приміщеннями закладу здійснюється відповідно до розроблених маршрутів та спеціальних позначок  із метою запобіганню утворення скупчень учасниками освітнього процесу.
  5. Доступ батьків та сторонніх осіб до гімназії забороняється, окрім осіб, які супроводжують осіб з інвалідністю.
  6. Санітарні кімнати обладнані рідким милом та електросушарками. Використання багаторазових рушників заборонено.
  7. Після кожного навчального заняття проводиться провітрювання впродовж не менше 10 хвилин.
  8. Після проведення занять у кінці робочого дня здійснюється прибирання, очищення та дезінфекція приміщень та поверхонь (у тому числі дверних ручок, столів, місць для сидіння, перил).  
  9. На кожному поверсі розміщено спеціальні контейнери для використаних масок та рукавичок.
  10. Перевага надається заняттям на свіжому повітрю.
  11. Проводити навчання учнів гігієні рук, етикету кашлю. Для молодших дітей рекомендовано розробити план занять в ігровій̆ формі.
  12. Усім учасникам освітнього процесу необхідно дотримуватися фізичної дистанції.
  13. Усі працівники гімназії повинні мати засоби індивідуального захисту із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи на 5 робочих днів. Перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, працівник повинен ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом.

 

Дії при виявленні симптомів хвороби під час освітнього процесу

  1. При виявленні симптомів хвороби (температура тіла вище 37,1°С, кашель, осиплість голосу, почервоніння очей) учитель за допомогою телефонного зв’язку має проінформувати чергового адміністратора та медичну сестру.
  2. Медична сестра забирає дитину до ізоляційної кімнати та повідомляє заступнику з господарчої частини про приміщення, де необхідно здійснити дезінфекцію.
  3. Дітей класу ізолюють та забороняють пересуватися гімназією. У разі потреби медична сестра викликає швидку медичну допомогу.
  4. Технічний працівник проводить дезінфекцію приміщень.
  5. Черговий адміністратор інформує директора про виявлення дитини з ознаками хвороби та обмежує вхід до приміщень, де перебувала дитина.
  6. Учитель проводить інструктаж із дітьми, які були в контакти з дитиною.
  7. У разі виявлення симптомів хвороби (температура тіла вище 37,1°С, кашель, осиплість голосу, почервоніння очей) у працівника закладу, він/вона негайно відсторонюється від роботи. За можливості, він/вона самостійно повертається додому та негайно звертається до сімейного лікаря.
  8. Після вилучення особи з симптомами інфекційного захворювання в тих приміщеннях, де перебувала така особа, проводиться позапланове провітрювання та дезінфекція висококонтактних поверхонь.
  9. У випадку підтвердження в учня або працівника закладу COVID-19, проводиться визначення кола контактних осіб. Усі контактні особи відправляються на самоізоляцію під медичний нагляд сімейного лікаря на 14 днів з дня останнього контакту з особою, у якої підтверджений випадок COVID-19.

 

Режим роботи у 2020/2021 навчальному році 

 

                                  Початкова школа

Основна та старша школа

1 клас

2-4 класи

1(5)-7(11) класи

урок

перерва

урок

перерва

урок

перерва

1.

8.30 – 9.05

20 хв.

8.30 – 9.10

15 хв.

8.30 – 9.15

10 хв.

2.

9.25 – 10.00

25 хв.

9.25 – 10.05

20 хв.

9.25 – 10.10

10 хв.

3.

10.25 –11.00

25 хв.

10.25 –11.05

20 хв.

10.20 –11.05

20 хв.

4.

11.25 – 12.00

30 хв.

11.25 – 12.05

25 хв.

11.25 – 12.10

20 хв.

5.

12.30 – 13.05

 

12.30 – 13.10

15 хв.

12.30 – 13.15

10 хв.

6.

 

 

13.25 – 14.05

 

13.25 – 14.10

5 хв.

7.

 

 

 

 

14.15 – 15.00

5 хв.

8.

 

 

 

 

15.05 – 15.50