Флаг України

У квітні в гімназії пройшов тиждень природничих дисциплін у дистанційному форматі, проте це не стало перешкодою для отримання нових знань та позитивних емоцій.

Протягом тижня було проведено багато цікавих, змістовних заходів, які сприяли підвищенню інтересу учнів до вивчення природничих дисциплін, збагаченню світогляду, винахідливості та зацікавленості новими знаннями.

Головними методичними завданнями було ознайомлення учнів з інформацією, що пов’язана з розвитком науково-технічного прогресу, надання важливих знань, необхідних для формування здорового способу життя, залучення учнів до активної діяльності, розвиток творчого підходу до навчання та виховання, підвищення професійної майстерності та компетентності педагогів, створення атмосфери успіху, яка сприяє творчому розвитку особистості учня, обмін педагогічним досвідом.

Тиждень розпочався онлайн-екскурсіями природно-заповідними територіями України та найпривабливішими місцями Херсонської області, які провели вчителі географії Пастушенко Н.В. та Зайцева Н.Г. для учнів 4(8)-х класів.
Для гімназистів 6(10)-х класів учителем фізики Туровою І.С було проведено онлайн-вікторину «Людина й Космос». Діти мали змогу оцінити свої знання з астрономії, позмагатися один з одним, адже завдання виконувалися на платформі Kahoot. Загалом учні проявили високий рівень своїх знань та ерудованість.

Учитель фізики Колодезнова М.В. запропонувала учням 3(7)-Б класу поринути в захоплюючий світ чарівних відкриттів та нових знань не тільки з фізики, а й з біології, історії, інженерії та зарубіжної літератури, подорожуючи веб-квестом «Архімедові нащадки». Кожен з учнів мав змогу поділитися набутим досвідом з іншими учасниками гри, представити свої дослідження усно або продемонструвати створений ним проєкт.

Для здобувачів освіти 6(10)-Б класу було проведено учнівську конференцію в режимі онлайн на тему «Енергозбереження. Екологія. Людина», яку організували вчителі Грянко І.А. і Турова І.С. із метою залучення школярів до науково-дослідницької, природоохоронної, здоров’язберігаючої діяльностей. Переможниці ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт Малої академії наук України, Ганощенко Юлія та Раздобудько Анастасія продемонстрували свої проєкти. Під час конференції відбувся обмін думками та ідеями щодо проблем, які обговорювалися.

До Міжнародного дня Землі гімназисти активно брали участь в екомарафоні «Вечір без світла». А учні 6(10)-Б класу Годованюк Михайло та Мамарасулова Машхурахон розробили 7 екологічних листівок різної екологічної тематики про збереження енергоресурсів, закликів до участі в акціях благоустрою та поширювали еколистівки вулицями міста.

Гімназисти 6(10)-Б класу провели онлайн захист проєктів з природоохоронної тематики. Найбільш переконливими виявилися роботи Мисан Анастасії, Кушніра Олександра та Качури Оксани.

З метою формування в учнів традицій здорового способу життя вчителі біології Ласька С.С. та Митрашевська Т.В. організували челендж «Ми за здоровий спосіб життя». Учні підтримали естафету.

Учителем хімії Кожиною Н.М, була проведена віртуальна домашня лабораторія «Хімічний ілюзіон». Захід був направлений не лише на розвиток пізнавального інтересу учнів до вивчення хімії, але й показав користь знань з предмету в повсякденному житті.

Учні виявили глибокі знання з предмету, уміння оперувати математичними інструментами під час роботи з хімічними формулами, кмітливість, винахідливість, уміння логічно мислити, обговорювали проблеми довкілля, таємниці засобів сучасної побутової хімії.

Тиждень природничих дисциплін пройшов цікаво, інформаційно й учні отримали величезний спектр емоцій під час участі у вікторинах, онлайн-подорожах та дослідах, екологічних заходах, а вчителі продемонстрували свої навички роботи з цифровими технологіями й довели, що навіть карантин не може стати перепоною для формування цінностей та всебічного розвитку учнів.

Голова методичного об’єднання
природничих дисциплін
Пастушенко Н.В.