Флаг України

Карантинні заходи щодо запобігання захворюванням, викликаним короновірусом COVID-19 змусили освітян та батьків працювати дистанційно й 24/7. У період карантину гімназія перейшла на нову форму навчання, аби створити безпечні умови для своїх учнів. Проте це не свідчить про відсутність занять та інших необхідних для повноцінного освітнього процесу заходів. Так для дистанційного навчання гімназистів було створено групи в месенджері Viber, Telegram, Zoom, де вони мають змогу оперативно отримувати інформацію й активно спілкуватися в групах. Наразі карантин має дві сторони: світла – це те, що зараз 2020 рік і ми маємо величезні ресурси для розв'язання цієї проблеми, темна – побоювання батьків щодо можливостей опанування знань у новому режимі. Це онлайн-платформи для дистанційного навчання, багаточисельні лінгвістичні портали, телебачення, сучасні мобільні додатки та технології, які дозволяють "на ходу" мати доступ до інформації в будь-який час і в будь-якому зручному для отримувача місці.

Діти з нетерпінням чекають зустрічі з вчителем та своїми однокласниками, готуються не лише до отримання знань та нового матеріалу, а й активно обговорюють особисті досягнення: нові поробки, кулінарні шедеври та, навіть, домашніх улюбленців. За час карантину вони мають можливість займатися своїми улюбленими справами та навчатися в новому форматі, паралельно освоюючи нові технології та розкриваючи їх можливості швидше за дорослих. Окрім вищезазначених платформ для навчання наш клас має свій освітній блог, де можна ознайомитися з навчальними, науковими, спортивними та особистими здобутками гімназистів.

Особливої уваги під час карантину заслуговує робота класного керівника Архипової Ірини Аркадіївни, яка окрім технічного забезпечення проведення уроків, перевірки завдань, консультування учнів та батьків, знаходить час для спілкування з дітьми, обговорення їхніх проблем, проведення класних годин та батьківських зборів. Усі завдання по предметам проводяться згідно з розкладом. Зворотній зв'язок дає можливість швидко з’ясувати теми, які потрібно доопрацювати або приділити їм трішки більше уваги та визначити тих, хто успішно опановує матеріал. Особливо задоволені учні: від можливостей тестування, за допомогою новітніх технологій, вони опрацьовують отриманні завдання та бачать власний результат роботи в режимі онлайн. Варто навчатися чомусь новому, удосконалювати старе, бути в тренді та йти в ногу з часом. Єдине, на що зараз нарікають діти – це відсутність живого спілкування з вчителями та друзями.

Ми всі адаптуємося до нових реалій. Вимушений карантин надав більше можливостей для саморозвитку – і діти, і батьки використали цей час із користю. А ще ми з нетерпінням чекаємо нового навчального року в нашій рідній гімназії, у нашому світлому та затишному класі.

Грановська В.Г., мати учня 2-В класу