Флаг України
/*снег*/

«Наука – майбутнє!» - саме під таким девізом розпочався Тиждень науки в холі гімназії: педагог-організатор Сьоміна А.І. продемонструвала відео «Цікава наука» та провела інтелектуальні наукову вікторину з учнями 5-7 класів, які із захопленням проявляли знання в їх узаємозв’язку з реальним життям. Предметом емоційних обговорень учнів 6-А, 7-Б та 7-В класів стали біологічні та хімічні ребуси, розташовані в холі, та виставка учнівських робіт «Творчість. Фантазія.

Мистецтво», на якій у розмаїтті кольорів та техніки діти проявили власні вміння створювати високохудожні зразки ужиткового мистецтва.

Лебідь О.В. провела пробне ЗНО з історії України, де випускники 11 класів спробували визначити рівень власних знань із предмета з урахуванням доповнень про історію кримськотатарського народу.

Учитель інформатики Філенко А.М. в умовах дистанційного постерного захисту науково-дослідницьких робіт провів для учнів тренінг, де визначив алгоритм дій, ознайомив із програмами, які найдоцільніше використовувати, надав практичні поради щодо створення.

Сучасне екологічне мислення привертає увагу до найглобальніших екологічних проблем та наших можливостей в їх вирішенні. Із цією метою учитель Кулінич І.І. з учнями 7-В класу провела гру-екокалейдоскоп «Світ, що нас оточує». Гімназисти у складі команд "Калюжа", "Квітки" та "Аватар" узяли участь у конкурсі, де відгадували назви дерев, тварин, їх особливості, а в результаті стали співавторами презентацій про екологічний стан повітря, води, грунту.
За звання найобізнанішого з літературними казками О. Пушкіна, Г.К. Андерсена та Оскара Уальда гімназиста змагалися учні 5-Б класу під керівництвом Омельян О.М., яка провела літературну вікторину «У світі казки». Один із найцікавіших моментів – створення картини, що передає емоційний настрій казки в кольорі.

Ткачишина І.П. з учнями 9-Б класу провела творчий звіт «Я – науковець»: гімназисти доповіли про власні перемоги, пошукову роботу, що втілилася в науково-дослідницьких роботах конкурсу МАН. Свиридов В. продемонстрував розробку сайту «Видатні вулиці Херсона», що перемогла на конкурсі веб-дизайну. Євсеєва С., Василенко Д. – перемогами в малюванні та створення банера. Лисенко Н., Дацюк К., Костоусова О., Свиридов В., Тарасов Д. – юні науковці, які поділилися з однолітками висновками власних досліджень та їх актуальністю для сьогодення.

На уроці-тренінгу «Графічна інтерпретація розв’язків системи нерівностей з двома змінними» гімназисти під керівництвом Ткачишиної І.П. практично працювали над темою, здійснюючи взаємоперевірку.
Учитель біології Грянко І.А. підготувала показовий захист проектів «Природні джерела вуглеводів»: десятикласники, поділені на групи, виступали з доповідями (Сінельник О., Годованюк М., Балшов І.,Спіцин М.) , котрі узагальнювала експерта група. Коротецький О.О. й учениця 10-А класу Власенко А. презентували аудиторії портерний захист наукової роботи з історії з метою залучення до кола юних науковців більше охочих.

Один із яскравих заходів – інтелект-гра Kahoot «HOW DO YOU KNOW ENGLISH» в 7-Г класі. Педагоги Ярошак О.О. та Норова О.В. зацікавили дітей новою технологією, що допомагає поповнити активний словниковий запас із англійської, поборотися за звання найкращого гравця та знавця іноземної мови. А такими стали Михайлова Е., Дубровська І., Димніч К.

Заключним етапом Тижня наук став майстер-клас «Прийоми усного рахунку», що є одним із вагомих чинників у вивченні предмету у профільних класах, проведений учителем математики Мироненко Н.Ю. Чудовою нагодою перевірити рівень ерудованості гімназистів став брейн-ринг «Хто кмітливіший?» між учнями 6-А та 6-Б класів від учителя Митрошенко І.М. Перемогу одержала команда «Кмітливі» 6-Б класу.

Цікаво та незвичайно вчитель історії Дишлик В.М. провів гру «Колесо історії» з гімназистами 7-Г класу.

Тиждень науки в Херсонській гімназії №20 виявив неабиякий інтерес учнів до проведених заходів, активність, креативність та підтримав талановиту молодь. Бажаємо успіхів у подальшому захисті наукових робіт та, безперечно, перемог! Виклики сучасного світу нам під силу, адже наука – запорука прогресу.