Флаг України

Херсонська гімназія №20 – навчальний заклад, що впродовж усього часу від дня заснування плекав найталановитішу молодь – успішних спеціалістів в усіх галузях мистецтва, науки та економіки. Освітня реформа ХХІ століття спонукає педагогічний колектив іти в ногу з часом, упровадивши з 2020 року дослідно-експериментальну роботу з теми «Методика реалізації наскрізної змістової лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» в освітньому процесі багатопрофільної гімназії».

8 вересня 2020 року на базі Херсонської гімназії №20 відбувся семінар для педагогічних працівників міста та області з метою їх ознайомлення з особливостями впровадження наскрізної змістової лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» для учнів та педагогів в освітньому процесі. Флончук З.В., науковий керівник проекту, зосередила свою увагу на нагальних питаннях, пов’язаних із задачами та змістом експерименту, технологіями формування фінансових компетентностей на уроках окремих дисциплін. Також у центрі уваги доповідача були питання науково-методичного забезпечення щодо методики формування вищезазначених компетентностей в умовах інноваційної діяльності (інструктивно-методичні матеріали та рекомендації, підготовка виробничо-практичної продукції тощо). Доповідач ознайомила присутніх із досвідом розкриття наскрізної змістової лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» у перспективі через учнівські проекти, у яких інтегруються різні навчальні предмети: основи економіки, основи підприємництва, фінансова грамотність, основи споживчих знань, трудове навчання та технології, інформатика, математика, фізика, історія, географія, біологія, основи здоров’я.

Педагоги міста та області, учасники експерименту, твердо переконані в необхідності впровадження інновацій, пов’язаних із фінансами та підприємництвом, адже він сприятиме швидшій інтеграції України в європейському освітньому та науковому просторі шляхом підготовки мобільного випускника, спроможного будувати свою життєву та професійну траєкторію відповідно до викликів сучасності. Активна фінансова поведінка допоможе молоді чітко взаємодіяти з фінансовими установами, вільно користуватися пропозиціями банківського та страхового секторів, дбаючи про потенційне пенсійне страхування. Педагоги сподіваються на успішне впровадження освітніх технологій фінансової грамотності у власних навчальних закладах.