Флаг України

Вислів Мігеля де Сервантеса Саавердра: «Історія – скарбниця наших дінь, свідок минулого, приклад і повчання для сьогодення» став гаслом тижня історії та правознавства. Заходи, що були проведені, приурочені до важливих пам’ятних подій нашої історії: День пам’яті Героїв Крут, Міжнародний день пам’яті жертв Голокосту, видання першої друкованої книги, автором якої був українець.

Гейміфікація – це використання ігрових практик та механізмів у неігровому контексті для залучення дітей до вирішення проблем, адже саме під час гри діти пізнають навколишній світ, адаптуються до різноманіття людських стосунків. Її застосування в освітньому процесі є необхідною передумовою як досягнення дидактичних цілей, так і забезпечення повноцінного та всебічного розвитку здобувачів освіти.

«Наука – майбутнє!» - саме під таким девізом розпочався Тиждень науки в холі гімназії: педагог-організатор Сьоміна А.І. продемонструвала відео «Цікава наука» та провела інтелектуальні наукову вікторину з учнями 5-7 класів, які із захопленням проявляли знання в їх узаємозв’язку з реальним життям. Предметом емоційних обговорень учнів 6-А, 7-Б та 7-В класів стали біологічні та хімічні ребуси, розташовані в холі, та виставка учнівських робіт «Творчість. Фантазія.

Завдання сучасної початкової школи – розвивати дитину, як неповторну індивідуальність, формувати в неї творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності. Із  метою реалізації цих завдань, відповідно до плану роботи гімназії, із 16 по 19 листопада 2020 року пройшов Тиждень початкової школи. Робота була спланована так, щоб заходи охоплювали різні сфери діяльності вчителів та учнів, були цікавими, сприяли інтелектуальному та творчому розвитку молодших школярів.

Херсонська гімназія №20 – навчальний заклад, що впродовж усього часу від дня заснування плекав найталановитішу молодь – успішних спеціалістів в усіх галузях мистецтва, науки та економіки. Освітня реформа ХХІ століття спонукає педагогічний колектив іти в ногу з часом, упровадивши з 2020 року дослідно-експериментальну роботу з теми «Методика реалізації наскрізної змістової лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» в освітньому процесі багатопрофільної гімназії».