Флаг України

Для того, щоб учитель зміг утілити свої професійні задуми, необхідні спеціальні знання. Очевидно, що певне їх коло молодий учитель отримує, ще навчаючись у вищому навчальному закладі. А доповнювати й поглиблювати одержані знання він має в безпосередній роботі в школі.

5 лютого 2019 року в рамках роботи опорного закладу освіти на базі нашої гімназії відбулося засідання Школи молодого вчителя початкових класів за темою: «Упровадження діяльнісного підходу на уроках природознавства».

У ході засідання заступник директора з навчально-виховної роботи Бережна І.І. та керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів Архипова І. А. ознайомили педагогів із основними засадами створення простору освітніх можливостей при викладанні предметів галузі «Природознавство» у контексті Нової української школи.

У практичній частині гості закладу з цікавістю спостерігали за педагогічною креативністю, толерантністю у спілкуванні на уроці природознавства вчителя Гетманець Юлії Валеріївни, з одного боку, та за формуванням творчої свідомості та захопленістю матеріалом учнями, з іншого боку. Практичні результати роботи презентувала Піскоха Вікторія Сергіївна. Учитель разом із учнями розв’язувала проблемні ситуації, застосовуючи частково-пошукову діяльність та елементи дослідницької діяльності шляхом спостереження за природою чи за результатами самостійного досліду. Керуючи пошуковою діяльністю, педагоги добирали систему проблемних завдань, які необхідно вирішити учням.

Педагоги та гості закладу поділилися враженнями від відвіданих уроків та обмінялися досвідом, як саме викликати інтерес у дітей до навчання й перетворити учнів із пасивних спостерігачів на активних учасників організованої пізнавальної діяльності.

 

 

 Заступник директора

з навчально-виховної роботи Бережна І.І.