73000, м. Херсон, вул. Віктора Гошкевича, 2 тел. (0552) 46-73-02, (0552) 46-74-11, (0552) 26-40-65, Факс:(0552) 49-13-06. е-mail: gimnasiya20.ks@ukr.net

Флаг України

7 листопада 2017 року в рамках роботи опорного закладу на базі Херсонської багатопрофільної гімназії №20 імені Бориса Лавреньова Херсонської міської ради відбулося засідання Школи молодого вчителя за темою: «Переваги та проблеми застосування диференційованого підходу до навчання під час розв’язування олімпіадних задач».

Мета заходу – обговорити з молодими педагогами міста необхідність застосування диференційованого підходу щодо роботи з обдарованою молоддю.

Грянко І. А. охарактеризувала суть, принципи та результати зазначеної технології. Було розглянуто основні переваги диференційованого навчання, яке надає великі можливості вчителям хімії: підвищує ефективність процесу засвоєння знань, розвиває особистість кожного учня, що робить його соціально адаптованим і успішним. Кожина Н.М. поділилася досвідом роботи з методики розв’язування задач підвищеної складності ІІІ-ІV етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії.
Учасники засідання, яке проводилося в інтерактивній формі, змогли на власному прикладі переконатися в тому, що саме диференційований підхід до виконання завдань допомагає реально оцінити власні можливості й підвищує

результативність роботи з талановитими учнями. Проведене заняття було корисним та цікавим, молоді вчителі міста дійшли до висновку щодо доцільності застосування диференційованого навчання під час підготовки до олімпіад з базових дисциплін в сучасній школі.

Учитель хімії Грянко І.А.

Создание сайтов

Hosting Ukraine