Флаг України

З 18 по 22 лютого в гімназії пройшов тиждень математики та інформатики. Упродовж тижня використовувалися різні прийоми й форми організації урочної та позаурочної діяльності учнів. Були проведені заходи, що вражали різноманітністю, яскравістю та оригінальністю.

Учителем Мироненко Н.Ю. був проведений І етап турніру «Юних математиків» серед учнів 5-х класів, головна мета якого - пошук учнів, схильних до наукової діяльності та здатних, застосовуючи знання з математики, знаходити оригінальні технічні рішення.

Бажаєте навчитися швидко рахувати і обходитися без калькулятора в повсякденному житті? Мироненко Н.Ю. навчила цьому учнів 5-х класів, провівши конкурс «Хитрощі усного рахунку».

Математика – це не просто формули й обчислення, а спосіб мислення та спілкування. Вона важлива в будь-якій професії. Тому учням 5-В і 5-Г класів запропонували взяти участь у написанні твору «Математика в житті моїх батьків». Найбільш цікавими були твори учнів 5-Г класу Конди Захара, Михайлової Єлизавети та Остапової Анастасії.

Зусилля педагогів в організації позакласної роботи позитивно позначаються на результатах навчання з предметів. Тому за цей період учителями було проведено розмаїття цікавих позакласних заходів.

Так, Митрошенко І.М. для учнів 11-А класу провела інтелект-шоу «Математика - справа, але ніяк не тільки розуму, але й фантазій…». Різун С.О. розв’язувала з дітьми цікаві логічні задачі, навчаючи їх відстоювати власну точку зору, доводячи необхідність математики в повсякденному житті, провівши для учнів 8 класу «Математичний бокс». Перемогу отримали учні 8-Б класу.

Учні 5-6 класів із захопленням відповідали на запитання математичної вікторини під час «Конкурсу веселих математиків» (учителі Різун С.О., Митрошенко І.М.) Спритнішими виявилися учні 6-А та 5-Г класів (І місце), ІІ місце 5-В клас.
Філенко А.М. підготував та провів для учнів 5-Г класу інтелектуально-розважальну гру «Інформатичний калейдоскоп», під час якої діти із захопленням виконували цікаві нестандартні завдання, які змінювалися неначе форми й кольори загадкових скелець.

Будь-яка діяльність дитини буде успішною тоді, коли вона здійснюється без примусу й дарує радість відчути себе переможцем. Тому учитель Ткачишина І.П. організувала дітям майстер – клас «Використання соціальних мереж для самореалізації». Учениця 10-В класу Фінчук Анастасія продемонструвала використання графічного планшета. Калюжний Нікіта й Свиридов Влад показали фільм про запис нового репового треку у власному виконанні, показали свої роботи на власному ютуб каналі.

Хто ще не вміє складати кубик Рубіка? Учні 5-Б класу розповіли про види головоломок та провели майстер - клас зі складання різних видів кубиків Рубіка (учитель Ткачишина І.П.).

Поступово переходить до стандартів Нової української школи й кафедра математики та інформатики. Так, учитель інформатики Філенко С.А. залучила до предметного тижня й учнів початкових класів. Під час уроку «Алгоритмічна мозаїка» в 3-В класі було продемонстровано використання алгоритмів у повсякденному житті, а також застосовано безліч ігрових моментів та психологічних вправ, завдяки яким діти отримали гарний настрій та позитивні емоції.

Учитель Кононенко І.О. підготувала урок у 9-А класі, на якому вивчення поняття «відсотка» розглядалося з точки зору практичного застосування, оскільки лежить в основі численних банківських операцій, побутових ситуацій, пов’язаних із фінансами.

Щоб стимулювати поглиблення знань учнів з математики та перші кроки самостійної дослідницької діяльності, був проведений відкритий урок "Цікава математика прямокутного трикутника" (Ткачишина І.П.). Євсєєва Софія доводила теорему Піфагора незвичним способом - зважуванням на терезах. Калюжний Нікіта та Свиридов Влад будували прямий кут за допомогою єгипетського трикутника.

Цікавий урок «Подорож до країни десяткових дробів» із хорошою динамікою, оригінальною системою опитування, насичений різною кількістю задач провела Митрошенко І.М.

Учасники тижня розкрили багатоманітний світ, показали можливості застосування математики серед повсякденних речей, а також - значущість і роль інформатики в сучасному динамічному суспільстві. Гімназисти виявили гарні знання, уміння та зацікавленість предметами.

Учитель інформатики Філенко С.А.